Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 30 de maig del 2018

Renovar-se o morir



Aquesta és una frase molt utilitzada que segurament no és la més encertada com a títol de l'entrada d'avui, el tema aniria més aviat per "cercant noves perspectives".
Des de fa mesos que he anat veient com alguns fotògrafs s'han apuntat al món del dron, i és a partir d'aquesta popularització que a mi també m'ha entrat el cuquet. De fet, fa anys que vaig tenir l'oportunitat de volar, primer en parapent i posteriorment amb ultralleuger, amb el parapent no vaig poder practicar la fotografia aèria, em faltaven mans però, amb el ultralleuger si que ho vaig fer, sempre per feina i no per hobby. Ara he cregut convenient que el nen que porto dins se li havia de fer un regal i, així poder tornar a enlairar-me per gaudir d'aquests paisatges i poder-los compartir amb tots vosaltres, és aquesta una perspectiva que fa que tot lo quotidià sigui ben diferent. Espero que ens ho puguem passar molt bé.   
La imatge està feta el segon dia de vol  en que vaig poder capturar aquest grup de flamencs, sortosament en cap moment es van espantar, de fet un servidor em vaig situar allunyat del grup i l'artilugi va arribar a molta alçada, diria que ells no podien  ni sentir els motors elèctrics de l'aparell.

12 comentaris:

  1. Sorprén perquè és una perspectiva poco habitual, al menys fins ara. Jo soc massa pocatraça per a aquests aparells.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo era de la mateixa opinió i de fet segueixo tenint poca traça, de fet mai he jugat amb les "maquinetes" però vaig quedar molt sorprès quan un company me'n va deixar tastar un. Un altra avantatge és el reduït pes i dimensió que té, pot entrar perfectament dins de la motxilla junt a l'equip fotogràfic..., no ho provis perquè t'enganxarà ;-)

      Elimina
  2. Et mereixes el regal, i de ben segur que ho passarem bé :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mereixer, mereixer...., tu que em veus amb bons ulls. Ara caldrà apendre i explorar les possibilitats de l,eina. Una abraçada

      Elimina
  3. Benvingut al mon dels punts de vista diferents. Un exercici molt interessant de canvi de persepectives que fa may més ben dit volar la imaginació

    salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Huarem d,anar a fer un café junts perquè m,expliquis una mica aquest món. Una abraçada

      Elimina
  4. Ho celebro molt per tu, i per nosaltres! Jo també tinc la "joguina" aquesta al cap... (qui no?). A gaudir!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A conèixer l'aparell a fons i intentar aportar una nova perspectiva dels racons que coneixem per si som capaços de corprendre-nos encara més, les ganes hi són. Una abraçada

      Elimina
  5. Cara'm!
    Desconnec del tot aquestes maquinotes però i tant que són unes joguines ben atractives. Ja de petit flipava quan veia avions enormes d'aeromodelisme a motor imaginat ara que es miniaturitza tot, se li dona l'estabilitat d'un helicopter (o quatricopter no sé el terme) i a sobre se li afegeix una càmera, tot en 1 ;)

    Ara, dit això, sóc un total ignorant. Si sé que hi ha normatives molt restrictives cap a aeroports però no sé si afecten també a Parcs Naturals per exemple (imagino que a zones habitades si). No sé si coneixes en Pep, et passo un enllaç del seu bloc amb informació molt útil, especialment en lo referent a normatives i app's pel mòbil.

    Salut!

    ResponElimina
  6. Vaja, al final no te l'he passat.

    És aquest: http://www.pepinair.com

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En Pep va ser un dels culpables ;-). Ells em va posar la mel a la boca

      Elimina
  7. T'estrenes amb una imatge fantàstica ¡ ¡ ¡ espero que el gaudeixis força ¡¡¡¡¡¡ a les Açores? ;-)

    ResponElimina