Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

diumenge, 30 de setembre del 2018

Eclipsi de juliol



El divendres 27 de juliol vàrem tenir un eclipsi de lluna que va ser publicitat per tot arreu i va omplir la nit de públic embadalit per veure'l. Finalment la nit va sortir una mica enterbolida pels núvols i va donar poc de si. Un servidor veient les nuvolades em vaig quedar a casa i en el darrer moment, no vaig resistir d'agafar els trastos i anar a provar sort.  La meva intenció era de captar la silueta del cap Norfeu amb la lluna emergint pel mar però, res de res, la lluna es va deixar veure quan ja estava alta sobre l'horitzó i el que vaig intentar va ser fer unes imatges amb un interval d'un minut amb el 70-200.  El resultat és el que veieu en que hi ha una seqüència de llunes pràcticament iguals i que sobtadament desapareixen engolides per la nuvolada.

2 comentaris:

  1. Bona seqüència!! Malauradament les nuvolades ens van fer la guitza a la majoria, sort que alguna cosa vas poder fer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu si que vas fer una bona captura aquell dia. Encara me'n recordo de la magnífica foto teva :-)

      Elimina