Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 28 de juliol del 2018

Amb el mar no s'hi juga




L'u de març va fer una forta llevantada amb onades de més de 7 metres, com que tenia la sort d'estar de vacances em vaig passar tot el dia veient l'espectacle pels diferents racons del Cap de Creus. A per tot que anava extremava molt les mesures de seguretat, he perdut algun amic engolit pel llevant, a darrera hora vaig anar fins una petita cala que és una mena de tub i que des de la "platja" no es veu el mar obert, l'aigua entra canalitzada, vaig estar fent les primeres imatges des d'un lateral per deixar passar el temps i veure fins on arribava el nivell de l'aigua, com que tenia una mica de pressa perque es feia de nit,  em vaig precipitar a l'hora de baixar i, com no podia ser d'una altra manera va entrar la onada grossa que em va fer fugir corrent amb totes les meves forces, la sort va ser que un còdol com un puny va sortir projectat i va impactar al bessó de la cama. Dic sort perquè és la part del cos on menys mal podia fer-me. La imprudència m'ha costat quatre dies de coixesa, no sé si n'aprendré?   

4 comentaris:

  1. Si et veiem a les notícies, millor que sigui per les teves fotos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Miquel. Esperem que sigui així, mai et pots refiar de la mar, té cops amagats.

      Elimina
  2. La primera es una imagen potente de verdad ... me encanta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Jose. Los diferenciales de altura de ola ese día eran muy importantes. Un abrazo

      Elimina