Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 18 d’octubre del 2017

Matinades nocturnes


Ara és el moment en que si matines una mica tens l'oportunitat de veure el cel nocturn i també pots aprofitar més el dia. Aquests dies anticiclònics hi ha la possibilitat de que es formin boires, les quals, amaguen la contaminació lumínica de la plana i, tot i haver lluna que es menja la llum dels estels, un pot gaudir de la fotografia del paisatge nocturn.
En  la primera imatge que us mostro avui us vull fer notar que s'hi veu l'estació Espaial Internacional (?) que és la línea blanca situada a la part superior dreta de la imatge, la qual, s'ha produït pel reflex dels panells solars. També es veu la galàxia d'Andròmeda al centre de la imatge i a dalt de tot i una mica a l'esquerra les Plèiades.



6 comentaris:

  1. Ja, ja, tens raó. L'altre dia per fer la sortida de Sol vaig arribar ben fosc i vaig haver d'esperar una bona estona.
    Ara ja venen les constelacions d'hivern, caldrà aprofitar-les :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja hi vaig pensar quan vaig veure la foto i em vaig imaginar des de on és feta i la "matinada" que et vas fer..., més mèrit encara

      Elimina
  2. Molt boniques, la boira li queda bé a la plana. Està clar que és important conèixer bé la meteorologia i com aquesta afecta que hi hagi lluna o estels. Una abraçada sediciosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies amic sediciòs. Afegiria que també és important viuere a prop d,aquests entorns ;-) Una abraçada, Miquel

      Elimina