Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 24 d’octubre del 2017

Fauna matinera






Aquesta setmana passada vaig tenir un incident amb la càmera, va anar a fer un vol tot lliscant del trípode i tot per no estar ben ancorada. Se'n va anar rodolant per unes roques fins on trencaven les onades, finalment qui va rebre més fort va ser l'objectiu de fer paisatge, el 17-40 mm!. El consol és que hagués pogut ser mooolt pitjor.

Aquest dissabte no me'n he pogut estar i he agafat la càmera amb el 70-200 i el macro i he sortit a punta de dia, inicialment amb el tele muntat m'he sentit molt estrany però encara hi hagut sort amb algunes bestioletes, daines, ciclistes, carb marí i posteriorment una mica de macro. Ara és el que toca fins que arribin els reis. 

10 comentaris:

  1. Demana'ls un 16-35 f/4
    Ens passa cada cosa... La meva 40D es va donar un bany al riu Lalarri, quins dies tan mals vaig passar... Ànims.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, si ja he fet la carta als reis. La situació política i més sense el gran angular, sixò si que és per tornar-se boig. Una abraçada

      Elimina
  2. Com es nota q ets ric i pots llençar el material rodolant per qualsevol barda si vols :-p
    L'exercici de fer fotos amb el tele sempre és un repte per als qui som d'angular. Ben trobades les imatges

    ResponElimina
    Respostes
    1. Durant un instant em vaig quedar glaçat i en veure l,onada que venia vaig llenaçar-me per arreplegar els troços d,objectiu i càmera. Ufff!

      Elimina
  3. Quina putada això de l'objectiu, mira, si has salvat la càmara encara t'en hauràs sortit prou "bé" ... L'any passat vaig relliscar al Montseny i vaig picar contra una roca i vaig destrossar el 17-35 i la càmara també es va espatllar... I em vaig tenir que comprar amb un préstec el nou equip, vaig està 4 mesos sense poder fer cap foto i ho vaig passar fatal, o sigui que ja ho veus, el nostre és un "esport de risc", i t'entenc perfectament...en fi, ànims i segur que els reis es portaran molt bé ;)
    Per cert les fotos molt guapes, el Serengeti Empordanès no te res d'envejar al Africà, ja, ja, jaaaaa! Fora conyes, estan molt bé, la primera és una passada!!
    Una abraçada,

    ResponElimina
    Respostes
    1. T,entenc perfectament i imagino el malament que ho debies passar aquells quatre mesos, ja puc tornar.me molt isuportable sense càmera..., ja ho soc amb! ;-) Una abraçada

      Elimina
  4. Bufff la primera....
    Quina putada això que t'ha passat, espero que el puguis arreglar, i si no sempre pots "avançar" els reis. Ja et podria haver passat enmig d'un prat o a la sorra!!
    A mi em va passar exactament el mateix, sort que la que va rebre va ser la càmera i no li va passar res.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els dos llocs que més freqüento o és pura roca o aigua. Havia de passar un dia o altre. Gràcies, Miquel

      Elimina