Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

diumenge, 23 d’agost del 2015

Un model perfecte


Les cries de les llagostes o saltamartins són un dels models que millor funcionen a l'hora de fer "macro", són capaços d'estar tota la sessió quiets sense moure's, i això vol dir molt de temps.
Aquest que us presento avui em va salvar el mati, després d'un llarg passeig sense recollir cap fruit aquesta minúcia se'm va posar al davant i vaig poder provar unes quantes configuracions de càmera per retratar-lo, finalment m'he quedat aquesta per poder-vos ensenyar en que he jugat amb un diafragma obert a f2,8 per crear aquest entorn especial. Espero que us agradi. 

4 comentaris:

  1. Realment els objectius Macro a 2,8 son una delicia, moltes vegades no se perquè tenen tants diafragmes, aquests minimóns màgics son molt agraïts.

    salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte però també són mot difícils de fotografiar. darrerament estic treballant a pols i així no haver d'estar fent correccions mil·lemètriques amb una ròtula que no està preparada.. Una abraçada

      Elimina
  2. M'agrada, m'agrada. Molt xula. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Gràcies, Chabier. Aquests prats (closes) naturals són una joia amb un nivell de protecció molt baix i un de diversitat molt elevat, si em sobresssin els diners me'ls compraria :-) .

    ResponElimina