Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 7 d’agost del 2015

Descafeïnat



Era a mitjans de març quan al sortir de casa vaig veure un cel amenaçador, ràpidament vaig tensar-me i pensar en quin era el millor lloc, amb cels potents sempre busco una làmina d'aigua quieta per poder-los emfatitzar encara més. Aleshores vaig dirigir-me molt ràpidament capa a la làmina d'aigua més propera que tenia i el temps va ser el just per poder prendre aquesta única imatge, als pocs segons una lleugera pluja va ser el senyal de que aquell núvol acabes desfent-se. I semblava qui sap què!    
En aquesta imatge l'hi he fet una pràctica d'enfocament per separació de freqüències. No era una bona imatge per fer la pràctica però ho deixo dit ;-) 

4 comentaris:

  1. Mare meua, enfocament per separació de freqüencies... Jo no sé que és aixó, però cada dia estic més segir que em queda molt per aprendre de procesat... Una d'aquestas vegadas que sortim amb esperançes i ens quedem sense llums. A mí m'ha passat aixó massa vegades :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig anar a un curs que feia un conegut sobre processat i aquesta és una de les coses que crec que podria incorporar, encara que em fa molta mandra. Si estàs interessat puc passar.te els apunt per fer aquest pas :-)

      Elimina
    2. No et dic que no, perque a mi em costa més passar la foto de LR cap al PS (coses del ordinador) que procesar la foto (3 minuts si l'ordinador va bñe, que son poques vegades).

      Elimina
    3. Hauré de preparar-te un apunt i enviar-lo per mail, com ho veus?

      Elimina