Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 23 de febrer del 2015

La reina de la nit II


Fa unes setmanes estava a casa i li vaig dir a la meva companya, aquest vespre vaig a sopar amb una amiga i tornaré tard, ella com sap que sempre estic de broma no em va fer ni cas. Me’n vaig anar a l’amagatall de Naturaprop a Sant Esteve de Guialbes, tenia ganes de trobar-me amb ella, la geneta, però se’m va resistir i qui va venir va ser la guilla, ho va fer just a les 21h, en el moment en que m’estava cruspint l’entrepà. Vaig encertar de ple amb alló de "sopar amb l'amiga"! ho vàrem fer a la foscor de l’alzinar de Mas Vidal.
La guilla possiblement és l'animal més perseguit a casa nostra, des de temps immemorials se l'ha considerada una "alimanya" que competia amb l'home, i per tant se l'havia de matar. Malgrat tot ha resistit i continua sent molt comuna en la majoria de les zones rurals del nostre país. Això si, és fugissera i difícil de fotografiar.
Actualment els companys de Naturaprop han posat una il·luminació zenital suplementària de 200 wats que et permet molt més de joc a l’hora de fotografiar i no haver d’utilitzar elevades sensibilitats i també pots incrementar la velocitat de l’obturador. Us agraden? 

2 comentaris:

  1. I tant que m'agraden!
    LLástima d ela planteta del davant de la guilla però és el que té la natura que no es pot (ni tampoc s'ha) de control·lar tot!
    I a mi que em sembla un animal molt fotogènic...

    ResponElimina
  2. Com que és un animaló que sempre s,amaga, he triat aquesta imatge que esta entre les plantes i a la foscor com a més representativa, no et sembla? salut

    ResponElimina