Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 9 de desembre del 2013

Pots ajudar-me?


L’any passat va fer un any que vaig començar a fer fotografia digital amb càmera reflex (nocturna i crepuscular preferiblement) i quan va arribar el Nadal vaig fer un “llibre” amb el recull de totes les “millors” fotos de l’any.
Aquests dies he iniciat la revisió de l’arxiu de l’any i estic mirant les que NO havien passat la primera selecció, sempre va bé una segona lectura, de vegades les coses es veuen diferent. N’he fet un rescat i us proposo un joc, penjaré les fotos que havien estat rebutjades inicialment i us demano si la imatge es mereix que l’indultem o no, simplement entreu en l’apartat de comentaris del Blog o en el feixbuc i em dieu “INDULTADA” O “CONDEMNADA”.
Què us sembla? M’ajudeu? Comencem amb la imatge d’aquest aflorament granític entre oliveres, imatge feta l’hivern passat i que té la peculiaritat que la roca s’ha il·luminat de forma zenital amb un lot.

INDULTADA o CONDEMNADA?

6 comentaris:

  1. Per a mi és indultada, però és que no sé com son les altres. Igual son moooolt més bones. O més dolentes, jeje.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja les veuràs, avui es tracta de veure que fem amb aquesta. Gràcies per participar en el joc!

      Elimina
    2. Hola Matilde, me alegra que hayas entrado en el blog. Vamos a ver el computo general de votos (por el fexbuc también han entrado opiniones) y os doy la respuesta.

      Elimina
  2. Respostes
    1. Hola Júlia, prenc nota i moltes gràcies per participar ;-)

      Elimina