Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 13 de desembre del 2013

INDULTADA o CONDENADA?




L’any passat va fer un any que vaig començar a fer fotografia digital amb càmera reflex (nocturna i crepuscular preferiblement) i quan va arribar el Nadal vaig fer un “llibre” amb el recull de totes les “millors” fotos de l’any.
Aquests dies he iniciat la revisió de l’arxiu de l’any i estic mirant les que NO havien passat la primera selecció, sempre va bé una segona lectura, de vegades les coses es veuen diferent. N’he fet un rescat i us proposo un joc, penjaré les fotos que havien estat rebutjades inicialment i us demano si la imatge es mereix que l’indultem o no, simplement entreu en l’apartat de comentaris del Blog o en el feixbuc i em dieu “INDULTADA” O “CONDEMNADA”.
Què us sembla? M’ajudeu? 
N'hi ha alguna que mereixi l' INDULT? 

15 comentaris:

  1. La tercera si que merece el indulto, una guapa composición. Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Realmente es la que tiene un composición correcta, ya ves que el cielo no ayudaba mucho. Gracias por pasarte y opinar

      Elimina
  2. Respostes
    1. Hola Anna, ya sou dos que coincidiu. Gracies per la visita!

      Elimina
  3. Per no possart-ho fàcil, la meva dona indultaria la primera i jo la segona. Ànims, Eduard!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho dic jo que els de Cadaqués sou rarets ;-)..., Una abraçada companys!

      Elimina
  4. Uf!. Quina responsabilitat aquesta de fer de jutge!!.
    Més enllà de si és políticament legal anticonstitucional, això no ve a ser un petit referendum?. Fora bromes, per mi, queda indultada la tercera, però sense condemnar les altres dues, per si de cas.
    salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei JC que això si que és serio. Recorda que hi ha pendent una sortida

      Elimina
    2. Si, si. Ho tinc ben present, encara que no ho sembli...

      Elimina
  5. Jo també indultaré la darrera. Si bé, el que l'ha d'indultar de debò ets tú :-)

    ResponElimina