Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 6 de novembre del 2013

Retrats.







Avui us presento un tipus de fotografia que són excepcionals pels pocs cops que tinc l'oportunitat de fer-les, es tracta del retrat de la figura humana. Aquest mateix cap de setmana de la castanyada i aprofitant que estàvem socialitzant, havent sopat vam fer una sessió de retrats nocturns i passar-ho bé. El que s'hi va posar més bé va ser un suro mort per un llamp i, tot seguit vam fer uns retrats il·luminats de forma selectiva amb un parell de lots, aquest tipus de il·luminació és molt fàcil i "resultona". La sessió va ser possible gràcies a la col·laboració de l’Aida, la Paula, en Xavi, en Gabriel i en Ricard. Gràcies a tots! 

6 comentaris:

  1. Bona sessió i segur que divertida, molt adient al cap de setmana que em tingut :)
    Jo sempre il.lumino amb lot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amb alguns d'ells em fet més d'una sessió de pintar amb llum, per sort no costa gaire convenç-se'ls. Gràcies per la visita

      Elimina
  2. Molt xules !!!!
    m'agrada això que fas d'anar variant de tema

    una abraçada
    Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre que hi ha l'oportunitat de poder fer alguna cosa diferent s'ha d'aprofitar. Una abraçada

      Elimina
  3. Què guapes totes!!! què xules!!! m'agraden molt!!!
    Jo ho vaig fer a l'estiu, amb els nens, ara els ensenyaré a veure si reprenem el tema.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per si et serveix, la Il·luminació la vaig fer amb un lot molt baratet, es tracta d'una mini maglite

      Elimina