Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 3 de juliol del 2013

Punt final de la tramuntana

Dissabte al capvespre i després de deu dies de tramuntana aquesta es va acomiadar oferint-nos una posta de sol amb lenticulars que s’anaven degradant. Tot un espectacle. Com que no feia vent vaig atrevir-me d’anar a la mar d’Amunt però, en arribar aquest encara era el suficientment fort com per aixecar un polsim de gotes que impactaven sobre l’equip de fotografia, Aix! La solució va ser buscar una cala orientada a ponent (Cala Cativa) i esperar que les lenticulars s’anessin tenyint. Un cop feta la foto i a corre-cuita vaig canviar d’emplaçament, ara una mica més allunyat del trencant d’ona per evitar els esquitxos i allí vaig fer la foto apaïsada. Un cop a casa, te n’adones que no hi ha res com viure-ho i veure-ho en directe i que captar aquelles llums canviants és francament difícil.
Si t’ha agradat pots compartir-ho prement alguna de les connexions (botons) a les xarxes socials que hi ha aquí sota. Difondre i compartir els valors d’aquest entorn és un dels objectius del blog. Gràcies!

4 comentaris:

  1. La luz de la primera es una preciosidad. Un abrazo

    ResponElimina
  2. Hola Jose, gracias por estar siempre pendiente de la publicación, a ver si algún día puedo sorprenderte ;-)

    ResponElimina
  3. La primera es tremenda!
    Quan agafes un espectacle d'aquest la llàstima és no tenir temps de fotografiar-lo i disfrutar-lo a la vegada.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per passar, Jordi. Vaig estar a punt de no penjar la foto, simplement pel fet de no haver captat el moment de llum real que hi va haver. Finalment vaig entendre que era una mania meva ;-)

      Elimina