Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 20 de maig del 2013

El Pla de Tudela.



Aquest és un dels espais del Cap de Creus (CdC) d’accés privat durant molts anys i que serà molt  popular en el futur immediat. El CdC el conec una mica però, el Pla de Tudela sempre m’he vist obligat a passar-hi de llarg, al pertànyer a la companyia privada “Club Meditérranée”. Esperem,  ara que és públic, que hi puguem accedir amb una “certa” llibertat. L’espai  és senzillament espectacular.  Jo me l’estic bevent  a xarrups, el vull fer durar...
Com  ara arribarà el bon temps, segurament que podré anar presentant-vos diferents indrets del CdC des de la perspectiva de la fotografia nocturna i crepuscular. Per començar, avui us ensenyo un element del Pla de Tudela, possiblement  un dels més emblemàtics. Es tracta de “l’Àliga” que, corona l’aflorament pegmatític més gran de l’espai.
La foto s’ha fet amb una llarga exposició de 720 segons, el diafragma a f 4.0, la focal d’11 mm i s’ha il·luminat amb llum càlida (maglite). Malauradament l’estat catatònic en que em quedo a l’estar en aquest espai tant meravellós, va provocar que m’oblidés de posar la reducció de soroll per llarga exposició L.  Caldrà tornar-hi i no deixar que l’ambient m’embriagui.

4 comentaris:

  1. Bon pròleg.Això promet i molt.
    Enhorabona Eduard.
    Ramon F.

    ResponElimina
  2. Ara tant sols falta que el temps acompanyi i que tinguem uns cels espectuculars per poder-los captar ;-)

    ResponElimina
  3. Un lloc on m'hi he perdut moltes vegades, gairebé sempre de tarda/nit i on em trobo especialment a gust en mig d'aquestes formes, l'àguila, el camell..etc. el que no m'acaba de convèncer sol ser el cels contaminats depèn d'on apuntis ;-)
    La foto si que m'agrada!
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari. Realment la contaminació lumínica és força elevada, del costat de França especialment. Per ara, jo tant sols m'hi trobo als gorja-blancs i els senglars. Per sort és un lloc allunyat i poc visitat de nits.

      Elimina