Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 24 de maig del 2013

Cala Jugadora.

Aquesta imatge es va fer el dissabte al vespre, vaig voler aprofitar el mar mogut pel garbí i la llum de la lluna per fer-la. Les onades trencant sempre et marquen el límit de la costa i la lluna i posa una mica de llum per que es pugui veure amb un cert detall. Malauradament després de fer la foto es va ennuvolar i vaig haver de marxar a sopar....
El que us vull comentar es que per fer nocturna a la Costa Brava, el Cap de Creus és un dels llocs més complicats. La dificultat rau en que l’accés a la majoria de cales s’ha de fer a peu o per mar, bé això també pot ser un al·licient, un altre factor "negatiu"  que ens trobem és la presència de vent molt fort una bona part de l’any i, finalment comentar que el color dominant de les roques és el marró fosc i per poder ressaltar les formes cal tenir-ho molt ben estudiat. No és que us vulgui desanimar, més aviat pot ser un repte.
Aquesta imatge és de cala Jugadora, un dels llocs de més fàcil accés, es va fer amb una exposició de 150 segons, el diafragma a f4.0, una sensibilitat de 400 ISO i la focal a 17 mm. Jo no n’estic gaire content, però no en vaig saber més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada