Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 15 de desembre del 2018

Sant Pere de Rodes



Aquests dies li estic donant voltes de si em dedico a l'aprenentatge de la tècnica del "timelapse". Aquest tècnica no és res més que fer petits clips de vídeo a partir de fotografies, ve a ser algo així com que per cada segon de vídeo cal fer 25 fotografies i, per fer un clip de vídeo de 10 segons com el d'avui, calen concretament 250 fotografies! que vol dir uns tres quarts d'hora de treball de la càmera. Si si el clip és del cel nocturn són poc més de dues hores que cal invertir per fer les fotos i posteriorment tot el temps d'edició. Què és que em torba i em fa dubtar d'agafar aquest camí? doncs la gran inversió de temps/esforç que exigeix. D'entrada poder el millor serà anar fent petits tastets per veure que tal va i veurem si l'any nou fem el canvi, la veritat és que el blog s'està morint i es pel cansament dels seguidors que ja no el troben interessant, s'ha convertit en "más de lo mismo". Indispensable de fer un segon clic en el requadre de sota a la dreta per veure'l en gran. 



5 comentaris:

  1. Jo tampoc l'he provat mai aixó del Timelapse... i la veritat es que queden molt be. potser ho haurem de provar. Abraçades

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat que he utilitzat per penjar-ho el sistema de blogger i perd molta qualitat, vist a Instagram o en Vimeo, la qualitat és molt millor. Ho sento, si t'hi poses ja compartiràs l'experiència.

      Elimina
  2. Tens raó, això dels timelapses em recorda una mica a les circumpolars, el resultat final és molt atractiu, però hi has de dedicar una pila de temps, durant el qual no pots fer cap altra foto (a no ser que portis més d'una càmera).

    Sobre el blog, la veritat és que no comento gaire últimament, però el vaig seguint com sempre ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. L,altre dia amb un company em deia el mateix, que el seu blog ha caigut pel que fa a les visites. A mi em sembla que hi ha una mica de saturació de fotografies a la xarxa i cansament generalitzat... Una abraçada 8 ja sé que amb tu ja hi puc comtar, tot i que no puc ensenyar.te gaire bé res ;-)

      Elimina
  3. Ep!, el blog no el matis!!!
    El meu sí ha estat en temps mort, espero tornar a agafar empenta de mica en mica.
    El timelapse xulo! estaré atenta per si hi han més.

    ResponElimina