Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 29 d’agost del 2018

El ramat II



Fa poc us vaig mostrar la primera foto d'un ramat d'ovelles i us deia que volia tenir l'oportunitat de seguir fotografiant ramats. Aquesta segona que us presento avui és d'un ramat que sabia que seria problemàtic de fer, el pastor és molt especial per dir-ho d'alguna manera. La meva primera intenció era d'anar a parlar amb ell i el dia que vaig anar a trobar-lo en el darrer moment em vaig desdir, em vaig tirar enredera, una mica covart per la meva part i el que vaig fer va ser muntar la joguina en un punt allunyat i anar a buscar el ramat a molta alçada. Va passar el que em temia, va sentir el motor i es va posar a cridar com un boig, tenia tota la raó del món, immediatament vaig retirar-me de la zona, no sense abans haver-li ventat un parell de fotos, una mica egoista per la meva part. Abandono el projecte de fotografiar aquest ramat, és una llàstima perquè el indret és molt bonic i el tinc a prop de casa. La sorpresa és que les ovelles em varen enviar un missatge que hauré de interpretar ;-)   

2 comentaris:

  1. Un bon divertimento , un bon missatge , el respecte abans de tot sempre ha estat tambe una de les meves premises 👌👌

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intentar posar.te en el lloc de l,altre és important, encara que hi ha personatges dificils de tractar. Pensa que conec uns quants pastors, fins i tot he fet la transhumància durant una stmana però aquest és especialment durilllo de tractar, pertany a una altra cultura i això ho dificulta encara més. Una abraçada

      Elimina