Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 3 de febrer del 2018

Fageda de Requesens



L'any passat vaig pujar durant una nevada a la fageda deRequeses i en vaig treure una imatge que em va satisfer molt. Aquest hivern quan hi hagut una previsió de nevada hi he tornat (27/01/18), el primer dia la tramuntana ha estat extrema i l'aiguaneu queia en horitzontal, davant d'aquestes condicions  mitja volta i cap a casa, l'endemà  vaig tornar-hi però en un dia net de núvols i sense vent, cosa que no era el que volia. Malgrat tot, us presento el que en vaig treure, una imatge molt personal de la fageda i una mica de reportatge de la pujada i baixada a la muntanya mítica del Pirineu Oriental.  





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada