Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 25 de gener del 2016

l'Aligot


Aquest és el rapinyaire més comú a l'hivern per les carretes de l'Empordà. De camí cap a casa, tornant de la feina, travesso la llera de l'estany de Castelló d'Empúries (ara anomenada reserva integral 1 o "Els Estanys", es veu que el nom de "Estany de Castelló" ningú el vol, és un malnom?). Doncs, a diari en puc comptar entre 5 i 10 exemplars d'aligots que estan sobre els arbres esperant que algun "taup" o ratolí es mogui i així poder-se'l cruspir.
Les fotografies que avui us presento són fetes a l'aguait de NATURAPROP a Sant Esteve de Guialbes, el mateix dia que vaig fer les de l'astor i que us vaig presentar la setmana passada, no són de Castelló d'Empúries, vaig anar a lo més còmode. Aquell dia els hi vam posar un conill per atreure'ls, això sí, el conill era de Castelló d'Empúries! Ens el va cedir en Quim Torres que aprofito per donar-li les gràcies públicament.  Vaig tenir la sort que varen fer una aproximació posant-se en els arbres de davant del "hide", cosa que em va permetre de fer unes fotos diferents, en el seu ambient d'arbrat hivernal i que no tot fos de com mengen. Com que un ha nascut amb un flor al ...., no va ser un aligot el que va venir, si no que en van ser dos! ;-) Espero que us agradin i en gaudiu tant o més com l'altre dia.  

2 comentaris:

  1. Molt boniques les fotos, el conill me'l va donar en David... si alun altre dia necessites quelcom i està a les meves mans, no dubtis en demanar-m'ho 😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Quim, va ser un encert portar-lo, això va permetre queen el moment hi hagués per un costat l'aligot cruspin-se el conill i l'astor el colom. La natura és molt agraïda si la tractes bé.

      Elimina