Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 30 de juliol del 2014

Exposició fotogràfica a Tivissa



(fotos.: R. Aragonés i A. Dalmases)

El proppassat cap de setmana s’ha fet una petita mostra dels treballs fotogràfics que estic fent a la comarca de l’Empordà però, el més important ha estat que s’ha fet a Tivissa, poble en el que vaig nàixer i viure la joventut i,  dins del marc de la festa major de Sant Jaume. Tanmateix, ha estat un honor que la pregonera de la festa la Sra. Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural l’hagi inaugurat.
Durant els dos dies que hi he pogut estar  m’ha fet una especial emoció veure-hi passar gran part de la gent del poble, molts d’ells feia massa anys que no havia vist. Tot i que són uns enamorats de Tivissa, un dels pobles més bonics de Catalunya, han sabut admirar la bellesa de l’Empordà, terra que ara m’acull.
A tots,  moltes gràcies per haver vingut i especialment al meu germà Joan Mª que junt a la Dolors i en Joaquim Borràs han estat els artífex que han fet possible l’exposició.

6 comentaris:

  1. Enhorabona Eduard i més sabent que ningú és profeta a la seva terra ;-)

    P.D. Compte amb l'expo "fotgràfica" del títol ;)

    ResponElimina
  2. Enhorabona per la exposició. La idea de fer-ne una al meu poble és una idea que em va pel cap alguna vegada, però em fa por :-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Chabier, cap problema siguis valent i inconscient ;-) ah! I moltes gràcies

      Elimina
  3. Em sumo a les felicitacions. Ja es veu que va estar molt concorreguda i que hi ha un bon assortiment de imatges.
    salut
    jc

    ResponElimina