Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 8 d’octubre del 2018

Tramuntana, dues visions




Quan la senyora s'enfada tinc un parell de llocs que m'agrada anar a veure-la, un d'ells és el far de s'Aranella. Aquí hi pots trobar un punt relativament segur per poder-la gaudir de ple. Avui us mostro dues versions d'un mateix moment, un en ple crepuscle i amb els núvols tenyits de rosa i l'altre feta amb un filtre de deu passos de DN i que té més de tres minuts de temps d'exposició.

4 comentaris:

  1. No hi ha res com conèixer bé el territori per trobar aquests racons arrecerats. Avui em quedo amb la de llarga exposició, m'agraden aquestes roques que et condueixen visualment al far.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic amb tu que la segona m'entra millor, ja que la primera és repetida d'altres tramuntanals. Gràcies per la vista i comentari. Una abraçada

      Elimina
  2. Son fotos diferentes y supongo que ya te imaginarás cual es la que más me gusta.

    ResponElimina