Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 22 de novembre del 2016

Experimentant



Sempre s'ha d'experimentar amb tot, si no ho fas quedes ancorat i no evoluciones, La recerca fa que tot es mogui (per bé o per mal). A nivell personal intento fer-ho amb la fotografia, tot i que sé que els resultats obtinguts normalment no solen ser gaire populars  :-(
Aquest cap de setmana em vaig trobar sense motius paisatgístics clars per fotografiar la "tardor", la intenció va ser treballar la "paleta cromàtica". Tanmateix, a la plana de l'Empordà mai és explosivament acolorida, són poques les espècies d'arbres caducifolis que hi tenim.  Aquest fet em va portar a experimentar de com treure el suc i obtenir un resultat acolorit i a poder ser explosiu i una mica diferent. Una mica pretensiós per part meva però, és allò d'haver d'arriscar experimentant.
Per obtenir els resultats que us mostro vaig haver de multiplicar la forma i el color a partir de la propietat de les càmeres modernes de fer multi exposicions.  Espero que els resultats us agradin, jo m'ho vaig passar d'allò més bé fent-t'ho.  Avui comencem per uns plans generals i en la següent entrada anirem a plans més propers amb aquesta tècnica.

8 comentaris:

  1. Pots dir-me conservador si vols, però no m'agraden gaire les dobles exposicions ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Je, je, je, aquesta no és una doble exposició, n'hi ha mooooltes més...., si és que ets un clàssic ;-)
      M'avorreixo sense la tardor dels caducifolis i he de treure color com sigui i d'on segui Una abraçada, Chabier

      Elimina
  2. Aquest caminoi, tot i pixelat, em sembla que m'hi has transportat... hem creuat la riera de Pedret per arribar-hi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin coneixement geogràfic més precís que té vosté :-) Una abraçada, Toni

      Elimina
  3. Aquestos experiments sempre tenen l'incertessa del resultat, que de vegades es sorprenent.
    M'agrada...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I són fruit, en el meu cas, del avorriment o falta de motius :-)

      Elimina