Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 18 d’octubre del 2016

Premonitori



Fa uns dies hi va haver un bon temporal de llevant en que el vent  pràcticament no es va notar. Era l'anomenat "renta botes" que va fer tard, ja que el vi fa dies que s'ha guardat a la bota. Abans de que arribés amb força, hi va haver un aperitiu que vaig poder captar a Cap de Ras, aquell dia i per primer cop em vaig trobar amb un altre fotògraf en aquesta zona que tant trillada tinc, en Jordi Cassanyes. Espero que de mica en mica es vagin veien fotògrafs pel CdC, un entorn que queda lluny de tot arreu.

3 comentaris:

  1. Home, tampoc cal anar demanant voluntaris, ja, ja....
    De fet alguns dies hi ha cales de Lloret o Tossa on fa 10 anys no trobaves ningú i ara semblen les Rambles.
    Encara que a mi em deus una en el teu territori ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat que anar saltant roques en plena solitud m'encanta, de dia i de nit però, quan trobes algú del ram fa il·lusió. Aquí t'espero! ;-)

      Elimina