Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 7 de juliol del 2015

Fons d'inspiració



Els insectes han estat font d'inspiració per la creació d'aquests monstres que han guarnit els còmics o han estat els enèmics malvats de les pel·lícules de ficció. Avui us deixo aquest "xinxe" que podria fer pensar amb el diable. Són dues imatges en que en una he diafragmat al màxim d'obert i en l'altra, tot i ser en un lloc poc il·luminat, he intentat treure una mica més de detall.

2 comentaris:

  1. Aquesta és una disciplina molt complexa, i més a f/2'8. Les millors fotos que he vist d'insectes son fetes per apilacions de no sé quantes fotos. Jo no tinc la paciència per a aixó ni el meu ordenador està per a aquetes coses XD
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En aquest exemple el problema que he tingut és que vaig enfocar a l,ull però al ser tot ell homogèni no hi hagut suficient contrast am la resta del cos. Bé, això és el que em sembla. Gràcies per opinar, Chabier

      Elimina