Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 4 d’agost del 2014

La Torre de Norfeu


Aquest mes de juliol l’he passat en blanc, pràcticament no he fet ni una foto. L’excés de feina m’ha xuclat tota l’energia i el temps de descans l’he dedicat a palejar i bussejar pel Cap de Creus però, dijous vaig rebre la trucada de l’amic Sergi Canet i em va animar a fer una escapada, com que la lluna la teníem molt baixa, se’m va ocórrer arribar-nos fins el Cap Norfeu i aprofitar per fer  la VL.  El que no havia previst era que és temps de pesca del calamar i la badia era farcida de barques que pescaven a l’encesa. La potència de les llums és descomunal i il·luminen tot el cel de la badia de Roses. Finalment varem centrar-nos amb la torre de defensa que hi ha al cap d’amunt de la muntanya relíquia d’un passat convuls.
La imatge s’ha processat amb el Lightroom,  l’he refredat  fins  a 2850ºK i la claredat se li ha incrementat fins al 65%, no he volgut anar a filar més fi (estic mandrós). Són cinc imatges verticals fusionades amb el photomerge del photoshop. Espero que us agradi!

2 comentaris:

  1. Doncs ha quedat de nassos, m agrada molt i m agrada més perque vaig veure com es gestava tota la moguda. Va ser una sortida genial que s ha de repetir ,que me n has d ensenyar més.
    Felicitats per la fotografia i per la visió fotografica que vas tenir i que tens, obviament!

    ResponElimina
  2. Excel.lent aquesta VL. Fins quan dura la temporada del calamar?.
    Salut.jc

    ResponElimina