Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 21 d’abril del 2014

“Si la barqueta es tomba...


...nena no tinguis por. Alça la corda enlaire i canta una cançó”.
Ves per on que quan vaig veure aquesta escena em va suggerir aquesta cançó de la barqueta. L’altre dia estava jugant amb el moviment de l’aigua entre les roques i sobtadament vaig veure que m’entrava a l’enquadrament una barca il·luminada amb llum artificial pròpia i un balanceig important. L’escena era potent i vaig haver de canviar a corre-cuita la configuració de la càmera per reduir la velocitat i congelar una mica el moviment de la barca però intentant que es veiés aquest moviment de balanceig, era pràcticament fosca nit i aquest és el millor resultat dels quatre dispars que vaig fer. Imatge feta davant de la caleta de les Argileres de Llançà. La lliçó del dia va ser que s'ha d'estar molt atent al que passa al voltant nostre, personalment tinc la tendència a fixar-me massa en el lloc que estic enquadrant i poc al voltant meu. 
Pel que fa a la foto en si està mancada d'un cel potent, tot i que la boira de l'escuma em fa força patxoca. Aquesta s'ha processat en el LR per realçar la claredat de l'escuma del primer terç de sota. Com podreu veure l'exif és una mica estrafolari però estava fent una altra foto i no em va donar temps de pensar els paràmetres adients o més lògics per aquesta, 4s/f16.0/ISO2500/40mm.

2 comentaris:

  1. Els dies que tenim el Mediterrani mogut, són els dies que gaudeixo més fent fotos marines.
    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Malauradament els dies de temporal són pocs, en tenim 3-4 en un any bo, si el llevant és fort aixeca polsim d’aigua i embruta els filtres, cosa que m’amoïna molt. Al final he arribat a la conclusió que em va millor les “onadetes” de mig metre i sense vent, amb aquestes condicions pots posar la càmera arran del trencant de l’ona i santes pasqües ;-) Gràcies per la visita

      Elimina