Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 9 de maig del 2014

Tenerife I





Durant el pont del primer de maig vàrem fer una escapada per visitar a la Júlia que està finalitzant els estudis de ciències ambientals a la Universitat de la Laguna. De la seva ma vàrem conèixer alguns dels racons més emblemàtics d’aquesta illa. Us mostraré algunes imatges que n’he tret en les entrades dels propers caps de setmana.
Començarem per Benijo, lloc on ens vàrem desplaçar el primer dia per veure la posta de sol. Aquest lloc sol estar sempre tapat pel mar de núvols generat pel vent del nord. Les muntanyes les anomenen montes de la Mercedes i estan al municipi d’Anaga, el nom Guanxe no el sé. Aquí s’ubica la popular laurisilva.

L’anècdota de la tarda va ser trobar-nos amb la Laura, feia una setmana que s’havia casat amb la seva companya i, anava a fer-se una sessió de fotos, per sort no es va negar a posar per nosaltres en aquest magnífic paisatge. Les altres imatges són fetes en el darrer tram del camí de Benijo.

11 comentaris:

  1. Apart de l'oportunitat aprofitada per retratar la núvia, la que més m'agrada és la tercera.
    T'imagines tenir un raconet de Costa Brava amb acantilats com aquests???
    "yayo", quina enveja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La costa nord té uns "daltabaixos" en algonspunts de cemtenars de metres, fam por! Estic d'acord amb tu,la terv¡cera, tot i tenir la vista de la carretera és la que més m'agrada

      Elimina
  2. Me encanta la última Eduard, muy buena. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estas piedras estaban clavadas en una rampa de acceso al mar y no entiendo su función, igual por Asturias también existen? Un abrazo

      Elimina
  3. Coincideixo amb el Jose, la última m'agrada molt.
    Cosinet, organitza'm un cap de setmana fotogràfic.
    Un petó
    Pepi

    ResponElimina
  4. Me encantan las cuatro pero la tercera es fantástica Eduard !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hace tiempo que quería capturar la luz artificial de un pueblo en la penumbra. Creo que esta imagen sería de primera si la hubiera tomado des de la curva que hay más abajo, donde se ve un coche aparcado. Gracias por pasarte

      Elimina
  5. Bona, veig que has estat per el nord de Tenerife, aquella zona és bestial per la fotografia, de fet la tercera foto m'ha fet reviure els bons moments que hi vaig passar, espero que baixessis a la platja de Benijo, una de les millors d'Espanya de llarg.
    Ahh, la tercera em recorda molt, encara que està feta des d'un altre angle a la meva "Ying & Yang" premiada a Villarreal i Montphoto. ;-)
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Pere, vaig veure el teu treball de Tenerife i va ser com un impuls irresistible anar-hi. L'excusa ha estat anar a visitar la filla d'uns bons amics i model d'algunes sortides nocturnes que hem fet des de que vaig començar amb la fotografia nocturna. Els propers divendres aniré ensenyant les fotos que he fet. Durant el viatge vaig pensar molt en el teu treball i m'hagués agradat anar-hi per dedicar-m'hi plenament al plaer de fotografiar. es mereix una estada ben planificada com vas fer l'any passat. Has estat una magnífica referència ;-) Una abraçada

      Elimina
    2. Ara he vist el ying yang, encara no l'havia descobert. Quina passada, quasi que te la calco, diferent horari però la prespectiva quasi exacta :-) que bo!!!

      Elimina