Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 19 de maig del 2014

Impotència




Aquesta és la sensació que vaig tenir la tarda que vaig fer aquestes imatges. Davant meu hi va haver una posta de sol espatarrant i, no podia captar aquelles llums tant úniques, era tant gran l’espai de cel i mar que estaven espectaculars, que vaig fer curt, curt de cervell de no saber reaccionar amb agilitat i trobar un pla B per fer enquibir dins d’una imatge tot aquell espectacle que el meu objectiu no podia cobrir i, curt de “gatgets”, perquè els filtres que tinc no podien domar aquelles llums tant dinàmiques que hi havia.  Un desastre! Aquest és el resultat que vaig treure’n que desmereixen i molt el que va ser. 

10 comentaris:

  1. Moltes vegades he sentit questa impotència.(dichosos filtres)
    Com nosaltres no sabem el que vas viure et diré, que la mostra que ens aportescd'aquell moment, en la segona fotografia per mi ja es ben representativa, Bufa!!! quin cel!!!
    Molt xula, una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que hauria d'haver optat per una panoràmica vertical però estava totalment aclaparat. Gràcies per la visita, Esther

      Elimina
  2. Esas luces con otras posibilidades compositivas serian más espectaculares, eso no tiene duda, pero si no estas en esos lugares poco puedes hacer, la teletransportación todavia no es posible, jeje. La primera me gusta mucho, la ola entrante y su réplica en la nube queda muy bella visualmente. A mi me gusta mucho desde luego y me parece una imagen muy guapa. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias José, entre la Esther y tu me habéis subido lel ánimo. un abrazo

      Elimina
  3. Em sento identificat amb la sensació que expliques! Però Déu n'hi do quines fotos!!!
    Segur que ja tens en ment tornar a aquest lloc per treure't aquesta espina clavada, no?
    És el que té de bonic la fotografia (entre moltes altres coses).
    Salut i moltes fotos Eduard!!! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. En el fons debem ser una colla de insatisfets, sempre en volem més ;-) Harem d'esperar el proper hivern per tornar-hi. Una abraçada, Joan

      Elimina
  4. Fa temps que en Ramon i la Gabi, crec que son uns amics teus em van parlar del treball que fas :) la sensació que expliques la conec molt i molt be, perquè també m'hi he trobat varies vegades, però les fotos, plasmen per si soles el moment que va ser!! Fantàstiques fotos Eduard, i gracies pel teu treball que molts aprenem diariament :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gerard, benvingut al blog. Si et puc ajudar en alguna cosa no dubtis en demanar-m'ho. Pel que fa a la fotografia, de vegades no escric les dades de com s'han fet la foto, si has de menester qualsevol aclariment tècnic o saber l'ubicació del lloc cap problema!, no em fa res explicar-ho. Si convé t'envio la referència geogràfica i t'explico com anar-hi ;-). Una abraçada

      Elimina
  5. Jo em quedo amb la primera com en Jose. Aquesta situació l'he experimentat infinitats de vegades moltes de les quals degut al factor de retall dels sensors APS-C. Ara bé, no hi ha mal que per bé no vingui així que vaig decidir posar fil a l'agulla un dia que vaig descobrir que es podien cosir diverses fotos amb determinats "programilles".
    salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Al final hauré de buscar un totorial per fusionar :-( Una abraçada Joan Carles

      Elimina