Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 2 d’agost del 2018

Minimalisme


No tenia clar si publicar l'eclipsi de lluna de la setmana passada per dues raons, la primera per no haver pogut fer una imatge dins d'un entorn identificable de la comarca i que em va provocar un cert desencís i segon per no col·lapsar l'allau de llunes que hi va haver durant les hores posteriors al fenomen.  Finalment he decidit treure aquesta  imatge i fins i tot m'he animat a fer-ne una segona que publicaré més endavant, quan ja ningú pensi amb ell.



8 comentaris:

  1. Preciosa y además se ve muy bien Marte, la estrella inferior. A pantalla completa se ve una linea blanca en la parte inferior muy molesta. Esta foto también la veo en formato cuadrado. Una foto muy chula sin duda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oído cocina! se coló, al hacer el recorte me di cuenta que hacia falta una corrección del horizonte y no me di cuenta de la línea blanca. Te dejo la versión cuadrada que nunca las se ver y tienes toda la razón, si señor. Un abrazo

      Elimina
  2. Hola!
    Si, jo també observo aquesta línia blanca que diu en Jose. A mi ja m'agrada veure les fotografies de la lluna, d efet ni jo mateix m'hi vaig poder estar tot i el desencís inicial per la banda de nuvols baixos que feien de franja en el litoral, bé de fet a l'horitzó sobre el mar que és on m'hagués agradat veure-la sortir.
    En fenòmens com aquest és on m'agradaria tenir coneixements d'astronomia i material per fer astrofotografia. Qui sap, potser és un projecte de futur, temps al temps...
    Dius que tens una segona imatge de l'eclipsi? Segur que et guardes un as a la màniga ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És tot un món l'astrofotografia, a mi em fa una mica de impressió de posar-m'hi pel fet de que s'emportarà mooolt de temps. Estic en aquell moment que dubto pel que significa de renovació d'equip i aprenentatge del software.

      Elimina
  3. Doncs sort que t'has decidit, perquè és molt guapa. I diferent a la majoria d'imatges que com bé dius han "inundat" les xarxes. Felicitats per les fotos aconseguides, i ja ens ensenyaràs la segona ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Miquel, a la plana tens una solució fàcil a l'hora de composar. ;-)

      Elimina
  4. Si que si, les fotos aquestes "minimalistes" que dic jo, m'agraden molt et centra molt l'atenció i a mi em costen molt de fer ;)
    Jo no en vaig poder fer cap de l'eclipsi, em sembla que m'hauré d'esperar 100 anys més ara :p
    Ja jaaa, jaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un parell de reencarnacions i hi ja hi ets. Pim, pam, pum!

      Elimina