Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 7 d’agost del 2018

El ranuncle


Aquesta és una planta lligada a l'aigua que floreix a la primavera i, amb l'arribada de l'estiu i el descen el  nivell fructifica, és aleshores que es doblegar com una contorsionista enterrant la llavor en el fang, aquesta és la forma d'assegurar la germinació.  Els estanys dolços estan coronats de denses poblacions de ranuncle aquàtic, una planta cada cop més rara per la desaparició d'aquests ambients aigualosos.
                

4 comentaris:

  1. Bona composició i molt agradable de veure!
    Quan penso en aquesta localització només penso en intentar fer aus tot i que ja sé que em quedaran com a puntets per la meva limitació, no se m'hagués ocorregut mai anar-hi a fer un paisatge.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A l'hivern i la primavera és un dels meus llocs predilectes. Gràcies per comentar

      Elimina
  2. M'agradaria coneixer aquesta ubicació. Pots dir-m'ho per privat?

    Salut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Unknown, desconec qui ets :-) però, no pateixis, el lloc és public i està preparat amb un amagatall per l'observació de la natura, és l'estany de Vilaut. Una abraçada

      Elimina