Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 13 d’agost del 2018

El ramat



Fa uns dies em vaig trobar un ramat d'ovelles en un rostoll, ràpidament vaig parar el cotxe i em vaig disposar a muntar l'aparell per enlairar-lo i fer una foto/vídeo que tinc al cap des de fa temps. Malauradament abans de tenir-ho tot a punt, el pastor va iniciar la tornada al corral i vaig perdre l'oportunitat. Tan sols vaig poder perseguir el ramat en el camí de tornada i ventar-li unes fotos, us he triat aquesta amb el grup ben estirat com si es tractés d'un "pelotó" de ciclistes del tour en ple estirament abans de travessar la meta.  

6 comentaris:

  1. Respostes
    1. Espero tener más oportunidades de fotografiar rebaños de ovejas, tengo una imagen en mente que me gustaría captar. Un abrazo

      Elimina
  2. Molt guapa. No coneixes algun pastor de la zona??? Podries demanar-li per els llocs on es mourà i horaris per fer una sessió. El resultat és molt peculiar, mola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte, aquest és un de tants projectes en cartera. Pensa que les ovelles tenen un moviment ameboide, són una passada.

      Elimina
  3. No hi ha res millor que tenir un projecte!
    Sempre sortim de casa amb idees per fotografiar però un projecte no és quelcom de major magnitud que et fa voler i perseverar en la seva consecució.
    Amb el que et mous i coneixes el territori abans o més tard segur que ho aconsegueixes ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Daniel. El que ens fa falta és més temps :-) Una baraçada

      Elimina