Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 26 de juliol del 2018

Racons idíl·lics





La costa té racons idíl·lics que encara a dia d'avui pots sentir-te sol com si fossis l'únic habitant d'aquell paradís. Sé que aquesta sensació pot resultar una mica pertorbadora per bona part de la gent, és normal. Personalment, per poder sentir l'entorn natural cal tenir tots els sentits ben desperts, allòs que se'n diu al cent per cent. Necessites un bon grau de solitud, d'aïllament, de manca de pertorbacions alienes, tan sols d'aquesta manera pots arribar a percebre el que et rodeja, has de poder llegir amb la vista ben esmolada, escoltar amb l'oïda sense interferències, sentir amb el tacte dels dits, de la pell i, fins i tot les papil·les gustatives, és aleshores quan t'envaeix una grata sensació de pau i felicitat.   

7 comentaris:

  1. Respostes
    1. El lloc on està feta és en un estenedor per secar les xarxes, molt a prop d'un refugi de pescadors. Si les pedres parlessin!

      Elimina
  2. Bona descripció tan fotogràfica com escrita del què és sentir-se en comunió amb la naturalesa. Jo això sempre ho he anat a buscar als meus estimats Pirineus sobretot fent travesses en solitari. Si saps d'algun caiac de segona mà informa'm, que fa anys que ho tinc al cap d'ençà que vaig fer un curs complet amb esquimotatge inclòs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja estic per vendre el meu per comprar-ne un de doble. De fet en tinc dos i vull vendre el "pijo" és un molt bon caiac. El model és el Cetus LV. Si hi estàs interessat ja saps? ;-) Encara farem negocis

      Elimina
  3. I què duri Eduard! Millor no fer-los públics ! Abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades em feia una mica de por fer públics segons quins racons però, segueixo pensant que som un poble que viu d'esquenes al mar, hi anem a l'estiu i prou...., sortosament Una abraçada

      Elimina
  4. Realment són unes imatges precioses. Tenim molta sort de les nostres contrades tot i que calgui buscar una mica. Altres litorals estan tant massificats que ja han perdut aquests paratges identitaris.

    ResponElimina