Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 21 d’abril del 2016

Impressions


Aquella tarda bufava la tramuntana, i volia anar a un camp de roselles amb un remolc abandonat que estava consumit pel temps i que me l'havia fet veure la Cati, ella també és una caçadora del paisatge de la plana.
Finalment vaig optar per fotografiar el camp amb una expo llarga (15") per perdre el detall del primer pla i captar la taca de color vermell que es contraposava a la fredor del cel. Què us sembla el resultat?

10 comentaris:

  1. Field of red poppies is stunning. Beautiful colors of the sky.

    ResponElimina
  2. Una pregunta Eduard, hi ha un filtre Hitech per la part del cel?
    Aquestes tonalitats liloses del terç de dalt...
    La resta es molt maca i estetica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que vaig utilitzar un degradat pel cel, els que tinc són Lee. Una abraçada, Jordi

      Elimina
    2. Ostres jo havia tingut uns Hitech amb unes dominants liloses tremendas, ara tinc també uns Lee i són més neutres.
      Una abraçada

      Elimina