Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 22 de febrer del 2016

Gènesi



Les pedres sempre m'han agradat, suposo que en elles hi intento entreveure una mica la història del seu origen, o el que és el mateix, l'origen i evolució de la terra. A part d'això, és que les trobo extraordinàriament boniques, no sé si us passa a vosaltres però, quan estic en un lloc, i més, si és un lloc nou, sempre acabo amb una pedra a la butxaca.  Òbviament que m'he de moderar, d'altra manera tindria la casa plena de pedres (de fet ja ho està!) i no podem anar robant del medi aquest material preciós, l'hem de deixar perquè d'altres el puguin disfrutar.
Aquesta explicació és per presentar-vos uns detalls d'un lloc que em té el cor robat, és una aflorament arran de mar, on podem veure uns estrats sedimentaris antiquíssims i d'una gran bellesa morfològica. És al municipi de Colera. Espero que us agradin.  

11 comentaris:

  1. Les pedres i els arbres segur que ens podrien explicar moltes batalletes.
    Ben captades.
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Als ulls d,un bon geòleg de segur que els hi parlen. Ja m,agradaria saber.les llegir. Una abraçada

      Elimina
  2. M'agrada molt la primera. Quan ens mostraràs el que em fa patir d'enveja?
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Finalment vam tenir un 50% d,exit amb les nits amb aurores, una passadaa! Avui he començat a garbellar el material, aviat podrà sortir una entradeta :-)

      Elimina
    2. Vaaaa...afanyat,que estem impacients per veure les aurores! :-)

      Elimina
  3. Em quedo amb la primera, no m'hi he posat mai amb les pedres, el dia que m'hi atreveixi ja vindré a casa teva que n'hi han moltes, jajaja!

    ResponElimina
  4. Molt bon gust en la composició de línies i formes. Guai

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Josep. Ja saps lo que m,agrada mirar el rerra, ja sigui la roca o la sorra ;-)

      Elimina