Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

diumenge, 13 de desembre del 2015

Phragmites, cenís, canyís



El cenís és el nom local del canyís (Phragmites australis) planta que viu en sols pràcticament inundats tot l'any d'aigua dolça, sempre que el gruix no sigui superior als 40-50 cm, Suporta temporalment l'aigua salobrosa (salmàstica).  
Ella és una gramínia omnipresent als aiguamolls i que poques vegades li he dedicat una sessió fotogràfica.  L'altre dia però vaig abstreure'm per intentar fer una sessió on el color generat  per les primeres freds dominés per sobre de la seva forma esvelta,..., encara que pretesament si que volia que es pogués identificar la seva erecta i gràcil figura.  Aquestes abstraccions tenen pocs adeptes, són imatges que a mi m'atreuen molt i que m'ho passo molt bé fent-les, fins i tot us diria que em costa molt de treball trobar-les-hi el seu punt, havent de repetir una i altra vegada fins que la càmera capta allò que pretenc. Tot i que és un treball molt personal també m'agrada compartir-ho. ;-) 

2 comentaris:

  1. Jo estic en la colla dels no-adeptes, em costa molt veure'n una que m'agradi de veritat.
    Qüestió de gusts. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Chabier, es tracta de no clicar i fer F11, s'ha de mirar de lluny o si les pases a paper penjar-les en un lloc molt gran ;-). Intentar extreure el color i la textura d'un paisatge..., molt difícil. Una baraçada

      Elimina