Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 10 de desembre del 2015

La costa dels dracs petrificats


Diuen que el nom del Cap de Creus ve de "Cap de Quers" per l'abundància i espectacularitat de les roques que el conformen, d'altres expliquen que és per les creus esculpides en grans lloses i, que marquen els camins dels peregrins que anaven al monestir de Sant Pere de Roda però, poca gent parla dels dracs que hi habiten. Els que heu tingut el plaer de navegar per la costa del cap de Creus i, em refereixo al tram de costa entre els municipis de Cadaqués i Port de la Selva, haureu vist que hi ha diversos dracs que hi dormen des de fa mil·lennis, de fet hi ha tot un animalari petrificat però, entre ells, els que més hi abunden són els dracs.  A veure si durant els propers mesos puc anar fent algunes imatges que us mostrin aquests "monstres" que dormen però qui sap si algun dia es despertaran.
Avui us presento a un d'ells, és una perspectiva des del darrera i tan sols l'hi veiem el coll i el cap, el seu cos roman amagat sota els esquistos de la mar d'Amunt. A sota teniu un detall lateral del cap, l'espècie no la tinc gens clara :-)  

6 comentaris:

  1. Muy buena la segunda y ese biñeteado le queda genial. Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Jose. Fijate tu que este viñateado lo crea el propio big stoper, hay veces que molesta pero otras le va bien. Un brazo

      Elimina
  2. Respostes
    1. Aquest sempre l,havia vist des del mar i al observar.lo des de la terra va ser quan em vaig adonar de la seva similitud a un drac. Gràcies per pasar.te Toni

      Elimina
  3. Que bé que exprems aquests raconets. A mi m'agraden totes dues; potser un xic més la primera...
    Friso per poder escapar-me una estona per aqui dalt, sense presses.
    Salut
    loJc

    ResponElimina
    Respostes
    1. quan vaig arribar sobre la roca quasi no hi havia llum i de sobte va aparèixer la bèstia!

      Elimina