Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 28 de novembre del 2015

Doble exposició


L'altre dia tornava cap a casa amb la targeta buida i vaig decidir fer una doble exposició de paisatge. Fins ara sempre havia combinat dues imatges per crear-ne una d'impossible, una mena de les anomenades abstraccions. Aquest dia simplement es tractava de reubicar la lluna en un lloc que no hi era. Per fer-la vaig utilitzar el 70-200 amb el duplicador. Primer vaig fotografiar la lluna amb el 400 mm i posteriorment vaig triar una part del paisatge que tenia però amb l'objectiu a 140 mm. Òbviament cada imatge té la seva configuració per no crear gaires artefactes visuals i que lligui tota ella. Aquest és el resultat. Què us sembla?..., postissa?

4 comentaris:

  1. Hola Eduard,
    Sincerament, no hi ha coherència de llums, és un tema que en nikon és molt fàcil però les opcions de canon ho compliquen una mica per treure resultats decents, fa molt de temps que ho vaig deixar correr, simplement crec que és una moda que ja ha donat algun resultat bo però les imatges son molt repetitives o mancades de coherència.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. http://www.fotografianocturnaemporda.blogspot.com.es/2014/11/nuvols-descuma.html
    http://www.fotografianocturnaemporda.blogspot.com.es/2014/05/lliri-groc.html
    Aqui dues proves que crec que van funcionar però en aquest cas com molt bé dius no hi ha coherència amb la llum. Aquesta coherència en el primer enllaç es va solucionar buscant un fons més semblant. Difícil d,executar i un repte experimentar amb aquestes funcions. Una abraçada

    ResponElimina
  3. Hola Eduard, carai quina lluna més gran! És força original i m'agrada com queda l'altre cosa és que sigui real o no però experimentan sempre t'ho passes bé!
    Un saludo company!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els dies que surts a fotografiar i no hi ha manera de trobar que retratar és quan esmoles la imagicació per fer coses diferents. Normalment la primavera és quan més em deixo anar :-) Gràcies per la visita, Francesc

      Elimina