Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 1 de desembre del 2014

El llevant de Sant Andreu I

2.5s/f7.1/500ISO/17mm
Aquest podria ser el nom de la llevantada d’aquest cap de setmana, de fet als llevants importants se’ls hi assigna un nom, d’aquí aquest atreviment. Els que aneu seguint el meu treball fotogràfic sabeu que m’he posat com a condició l’ús de la baixa velocitat d’obturació. En fotografia nocturna és obligat i en el paisatge diürn si es fa en horaris extrems també. Divendres vaig sortir a fotografiar el llevant, una de les tècniques més vistoses és fer-ho a alta velocitat, i poder congelar els esquitxos de l’aigua quan trenquen les “marons” (onada en cadaquesenc), però el que més em satisfà és el resultat d’aplicar la baixa velocitat. Com podeu veure tot agafa un aire pictòric molt guapo, aquestes imatges estan tal i com ha sortit de càmera, sense modificació de color, ni de la temperatura. Què us sembla? Us en deixo dues versions per escollir :-P La foto s'ha fet amb les darreres llums d'un dia ben tapat.



4 comentaris:

  1. Em quedo amb la segona, tot i que la situació del pal no m'acava de conveçer. El millor de tot el WB i la velocitat. Una abraçada.
    Per cert, aquí tenim un dit: Pa Totz es Santos, la nieu en es altos, pa Sant Andrés en es pietz, e pa Santa Aguedeta dica la bragueta. Aquest any no es cumplirà...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Chabier, el balaç de blancs estava en automàtic! tot i que sembla que fos forçat a la baixa, no? No sé si algú que passi pel blog ens podrà il·lustrar sobre aquest fet. Una abraçada, company!

      Elimina
  2. Bones penso igual que en Chabier, hem sobra el pal pero el balanç de blancs i el moviment son genials.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Celebro que t’agradi, Esteve. No saps pas el que vaig suar amb el “punyetero” pal que no parava quiet per l’onatge! La genialitat del WB és de la càmera que estava en manual excepte “AWB” ;-P Una abraçada i gràcies per la visita

      Elimina