Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimecres, 19 de desembre del 2018

Verd que et vull veure





Quan comença el més de març tots ens trobem ansiosos de veure com desperta la natura, de com el marró és substituït pel verd, i de com tot comença a moure's, el cicle de la vida. Sempre he pensat que és la millor època, ara venen unes setmanes que dona molt de gust de passejar pel camp i testimoniar aquest despertar, per mi és com entrar en un museu on totes les obres estan tapades i que cada vegada que hi vaig puc anar descobrint aquestes obres fins arribar al climax quan quasi totes les tens a l'abast de la teva mirada.
Les imatges d'avui són d'una prova feta amb un objectiu de gran obertura, el 50 mm. f1,8 i on al qual l'hi he posat un anell d'extensió, a veure que en sortirà de tot aquesta aventura, la intenció és poder potenciar la creativitat en la modalitat macro, ja veurem. La marieta, és el primer bitxo que m'he trobat aquest finals d'hivern.


1 comentari:

  1. La tercera em recorda molt a una que vaig fer fa anys, però en vertical. La vaig fer llarg a terra i em va llevar xupit...
    Molt xula la segona, m'agrada molt.

    ResponElimina