Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 15 de novembre del 2018

Orchis laxiflora








Una de les orquídies més característiques dels prats de dall o closes és aquesta preciositat, malauradament aquests prats estan en franca regressió i són comptats els llocs, on ella encara hi subsisteix. Aquestes fotografies estan fetes en una closa que m'encantaria que fos meva, de fet li he demanat a l'actual amo si me la voldria vendre, tot explicant quins són els motius però, no m'ha donat cap resposta, cerc que no ho entén, seguiré insistint. Hi ha gent que li encantaria tenir un hort per quan es jubili, a mi m'encantaria tenir un prat carregat de biodiversitat on veure passar el temps.  

2 comentaris:

  1. Un goig pels sentits gaudir de l'espectacles d'aquetes petites velleses i els seus pol.linitzadors , m'hagraden molt la de la hipocromàtica i l'associació de la laxiflora amb les lingues.

    salut, i ànims en aconseguir el somni

    ResponElimina
    Respostes
    1. i encara ens queda molt per tonar-les a veure. Una abraçada, Albert

      Elimina