Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dijous, 29 de novembre del 2018

Cagadubtes





Si, soc un cagadubtes a l'hora d'escollir quina fotografia trio quan un dels efectes més importants de la imatges és l'anomenada seda de l'onada. Hi ha vegades que vaig directe a una però, moltes altres puc passar-me molt de temps per triar. Avui la solució ha estat salomònica i com que no fan pagar per penjar més o menys fotos, podreu triar vosaltres mateixos quina us agrada més d'aquest borm blau batut per les onades del llevant.

10 comentaris:

  1. Doncs em quedo amb la tercera, sobretot pel cel que m'agrada més. Si fos per la terra, triaria la primera.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Miquel. Ja deia jo que he de començar a espavilar amb el tema de Ps i saber com fer la fussió per capes ;-)
      Una abraçada

      Elimina
  2. Mi elección es entre las dos últimas, el cielo de la tercera es una pasada, lleno de texturas que muchas veces nos empeñamos en borrar con largas exposiciones.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te has fijado el dominio de magentas? los días que sopla el viento de sur suelen cargarse de partículas de fango procedentes del norte de África y salen estas dominantes. Un abrazo

      Elimina
  3. Jo triaría la tercera. L'aigua em deixa veure la pedra i em porta fins el turó del pobre i un cop allí em trobo amb uns núvols espectaculars, plens de textures...
    Fantàstica !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Josep Mª per la teva opinió amb la descripció del recorregut visual. Molt pedagògica. Una forta abraçada, company :-)

      Elimina
  4. Que bonica i familiar per a mi es la paraula CAGADUBTES , mon pare que ja no hi es deia sempre que jo ho ere , i tenie raho . las fotografias son estupendas , hem quedot amb totes tres !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. En aquesta època digital que estem i que en una sessió de fotografia pots anar fent proves sense pensar amb la butxaca, té aquest problema. Bona elecció! ;-)

      Elimina
  5. Impossible escollir. Cada una té el seu propi encant. Enhorabona Eduard :-)

    ResponElimina
  6. Jo triaria la Primera sense massa dubtar Té més harmonia imatge i m'agrada més l'encuadre.

    ResponElimina