Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 17 d’abril del 2015

La lluna amb duplicador


Dies enrere vaig adquirir una nova peça per l'equip, un duplicador (2x), tot i que me'l vaig emportar en el viatge d'Islàndia, pràcticament no el vaig fer servir. A l'arribada a casa era lluna plena, i quan vaig veure com s'amagava a l'horitzó darrera d'una fina capa de núvols alts, no vaig resistir de fer-li la foto utilitzant el duplicador. Amb aquesta posició la veig entre tímida i coqueta.
Realment el fet d'afegir el duplicador al 70-200 perd qualitat la imatge. Veurem si soc capaç de treure-li una mica de rendiment ;-)  

2 comentaris:

  1. Els duplicadors sempre fan perdre qualitat d'imatge i és més notable aquesta pèrdua de qualitat quant més exigent és la càmara i la teva full frame ho és.
    He llegit de fotògrafs que diuen que el multiplicador x1.4 no fa perdre tanta qualitat però jo no n'he provat cap.

    Evidentment, si l'objectiu de per si justeja, el duplicador també magnifica els defectes de qualitat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig tenir els meus dubte però tampoc ho vaig veure clar... Una abraçada i que aviat puguis sortir a fotografiar :-)

      Elimina