Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

divendres, 3 de maig del 2013

Fires de Figueres.



Aquests dies són les fires de Figueres i la gent de la comarca “quasi” sempre hi acabem anant, per la meva part hi volia anar a fer alguna nocturna de l’ambient firal però, hores d’ara encara no ho he fet. El que si que vaig fer el dimarts al capvespre va ser anar fins als estanys per veure des d’allí com lluïen les festes de la capital.
Avui us presento aquesta imatge on la contaminació llumínica originada per aquestes festes, inunda el cel de l’Empordà i es fa visible des de tots els indrets de la plana. Per fer una imatge una mica bonica he esperat a l’hora blava i d’aquesta manera els taronges de la contaminació llumínica s’han barrejat amb els blaus de llum residual del cel, després de la posta del sol.
Què us sembla l’ambient celestial de fires?

4 comentaris:

  1. Hola!
    No sé com no t'havia descobert fins ara!
    Passo a seguir-te atentament :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, resulta que estava amagat ;-). El blog té poques setmanes, fins ara en tenia un de caiac de mar per parlar del Cap de Creus, això ha estat el motiu d'animar-me a fer aquest per poder mostrar aquesta altra passió i que tu domines tant i tant bé. Una abraçada i m'agradarà conèixer la teva opinió.

      Elimina
    2. La meva opinió és que no sé com no t'havia trobat abans, si molta gent que et comenta la coneixo! O potser ja ens hem trobat en algun altre racó i jo no m'he adonat. Són molt despistada...
      :-)

      Elimina
    3. He furgat dins del teu blog i tens treballs molt bons. Veig que fas molta orquídea, per la meva part les vaig seguir durant uns quants anys a l'Empordà si necessites alguna localització d'alguna espècie m'ho dius. :-)

      Elimina