Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dilluns, 5 de desembre del 2016

Primera fredorada




Aquest dissabte vàrem poder captar la primera gebrada d'aquesta tardor-hivern.  Abans de sortir el sol vaig desplaçar-me fins els estanys de Pau, allí estava segur de que trobaria les closes emblanquinades pels incipients cristalls de glaç i així va ser. També em vaig trobar als caçadors i això no em va agradar tant. La temperatura era de zero graus i vaig optar per estirar-me sobre els herbassars per intentar captar amb el macro els detalls de la gebrada amb les primeres llums, una tasca aquesta dolorosa per la fred de peus i el moll que vaig acabar en certes parts del meu cos que em fa vergonya dir.  

2 comentaris:

  1. Quan vulgis grebolada, vine cap aquí i te'n fartaràs :-)
    M'agrada la primera, jo també intento alguna vegada fer fotos d'aquest tipus.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es ben bé que no és el meu medi. de totes maneres m'estimo molt més el fred que la calor. Aquests desenfocs selectius són molt resultons ;-)

      Elimina