Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 31 de maig del 2016

Inici de campanya



Aquests darrers dies s'ha iniciat el període de inundació dels arrossars, un bon moment per aprofitar la làmina d'aigua i retratar els cels primaverals. Aquest fet, la inundació abans de la sembra, poder s'està acabant i aviat serà impossible de fer aquestes imatges en els arrossars. S'està posant en pràctica des de l'any passat la sembra en sec, això significa que l'aigua entrarà quan l'arròs estigui força eixerit (tercera fulla) i, als que ens agrada caçar les imatges idíl·liques ens quedarem amb un pam de nas :-(.
La imatge d'avui és dels camps anomenats "Les Pastelles" de Castelló d'Empúries. 

7 comentaris:

  1. Doncs em sembla molt malament. Hem de fer un escrit demanant la inundació annual dels camps per poder seguir gaudint dels teus reflexes.
    Bones fotos, amic :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Teòricament s,haurien de inundar a l,hivern per servir de refugi de la fauna però, tot i que estan subvencionats per fer.ho, el compliment és irregular i, ara amb aquesta modalitat de la sembra en sec sens acabarà o escurçarà molt l,época de gaudir.ne. Estev molt rrist :-( poder haurem d,organitzar una sortida cap a casa teva :-)

      Elimina
  2. Respostes
    1. Gràcies Joan. aquest cap de setmana vaig estar a prop de casa teva i la bona collita que vaig fer va ser d'orquídies. Teniu uns boscos riquíssims! 9 espècies diferents en un recorregut per una pista forstal d'un quilòmetre i sense sortir del cami!!! Una abraçada

      Elimina
    2. Ja tinc ganes de veure la teva collita d'orquídies!

      Dius que vas estar prop de casa meva,més o menys,cap a quina zona de boscos?

      Elimina
    3. Vaig estar a El Mir una casa de turisme rural, per sota de Ripoll. Segur que ho coneixes :-)

      Elimina
    4. Ara ja fa uns 10 anys hi anava per aquesta zona,però...,només a festes(calçotades,sardinades,barbacoes,etc),a casa d'amics que vivien per aquest indret!
      En aquell temps encara no m'havia aficionat a la fotografia! :-(

      Elimina