Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dimarts, 1 de setembre del 2015

"Zagueras luces"...





..., lluna plena i far del Cap de Creus seria l'objectiu de l'entrada d'avui i el de divendres al sortir a navegar, encara que el resultat ha estat poc reeixit.  El punt escollit des d'on fotografiar era el cim de l'illa de Portaló. Per arribar-hi vaig sortir de Port de la Selva a l'hora que els estiuejants inicien la tornada cap casa, amb molt de trànsit per la via marítima, sortosament a l'entrada del Golfet (d'en Gou) em vaig creuar amb les darreres llanxes ràpides del dia.  El vent de sud dominava, tot i això, el vaig travessar per fora, de punta a punta. Quan no és molt fort el Pení se'n va cuidar de donar-te el resguard.
Faltava un dia per ser lluna plena i des d'aquest punt triat no hi ha un alineament perfecte entre el far i la lluna :-( , cosa que va deslluir el resultat. Us deixo aquesta tria de les imatges que es podien fer. Quatre imatges del far i la lluna i una del costat contrari, on podem veure la punta dels Tres Frares, límit marí entre Cadaqués i Port de la Selva.  De les quatre de la lluna, digueu-me quina us quedaríeu...
La nit era amb una "llum" massa forta i per tant poc aprofitable pel meu gust però, tot i això, serà el motiu de la propera entrada :-)  

9 comentaris:

  1. M'ha fet molt goig el nom de la entrada ;-)
    De les fotos amb la lluna me quedo amb la "zaguera". Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaig escriure'l després de llegir una entrada del teu blog i no me'n vaig poder estar de robar-te aquesta expressió tant maca :-) Conicidim amb l'elecció. Gràcies Chabier

      Elimina
  2. Que serie tan guapa Eduard, especialmente la primera. Un abrazo

    ResponElimina
  3. Bones Eduard, doncs jo em quedo amb la primera i també amb la segona (àvar que és un), el cinturó de venus és molt atractiu però també m'agrada poder veure fotos sense la lluna cremada. Salut!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut Miquel! Els tons pastel de la primera són molt atractius i d gust mediterrani.
      En una entrada anterior i sense saber.ho vaig captar la llum zodiacal de tardor, a veure quin dia hi anem a biscar.la :-) Una abraçada

      Elimina
  4. Per no ser el que realment buscaves una prou bona collita , hem quedo amb els tons de la primera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gàcies, Albert. Un és insatisfet de mena ;-) una abraçada

      Elimina
  5. The light in these images is stunning. Looks so peaceful and inviting.

    ResponElimina