Clicant la imatge + F11 es veu més gran. Els arxius raw es revelen amb lightroom :-)

dissabte, 22 de març del 2014

Buscant el lloc idoni






Aquestes imatges són el resultat d’una proba en un emplaçament per obtenir cels espectaculars  però, és un lloc on serà difícil treballar l’aigua. Els dos cops que hi he anat se’n fa complicat captar el moviment de l’aigua en un primer pla. El dia que vaig fer aquestes imatges era una “calorosa” tarda de  divendres del mes de febrer, el cel va ser espectacular, un vent de sud fort en alçada dibuixava aquests núvols perfilats o estratificats, l’espectacle estava servit  però, no acabava de trobar-li el punt, poder pel meu gust l’aigua està massa lluny. Finalment vaig fer la foto que més em va complaure, la darrera imatge, aquí l’onatge s’ha convertit en boirina i les línies del paisatge s’han simplificat. És el que em demanava el cos en aquell moment.

2 comentaris:

  1. Me gustan todas especialmente la primera. Un abrazo

    ResponElimina
  2. Gracias José, éste día un frente atlántico llegaba a la costa mediterránea.

    ResponElimina